Man lære noget nyt.



Dagene flyver afsted, men på en god måde. Desværre er den kreative side indenfor håndarbejde, sat lidt på standby. Energien bliver brugt på et 6 ugers IT kursus. Jeg har bare på 4 dage lært en masse. Computeren bliver ellers flittigt brugt herhjemme, men nu lære man en masse nyt, for Windows 7, kan bare så meget.
På computeren har jeg skrevet den ene ansøgning efter den anden, og jeg har  lært, at det godt kan betale sig, at aflevere uopfordret ansøgninger. Der er faktisk nogle arbejdsgiver, som gemmer dem, hvis de finder den relevant. Et opkald fra en virksomhed, hvor min ansøgning blev afleveret i 2009, har udløst en jobsamtale på mandag. Jeg glæder mig helt vildt.  Livet er skønt og man bliver aldrig for gammel til at lære noget nyt. 
Fortsat god weekend.  

Kommentarer

  1. Spændende med nye lærdom. Held og lykke med jobsamtalen :o)

    SvarSlet

Send en kommentar