Gem din gl. voksdug.

Hvorfor ikke genbruge, i stedet for at smide væk.
Jeg har syet to poser, som kan bruges til alt mulig. Mine to piger bruger poserne til shampoo, balsam osv.
De kan tåle vand, da de er lavet af voksdug udvendig og vandafvisende stof indvendig. Du kan bruge mønster på blomsterskjuler fra Stof & Stil eller mønsteret på en brødpose.


De sidste jeg lavede har holdt sig pæne i mere end to år, og de er blevet brugt flittigt. Nu har de bestilt en lille kosmetik pose som matcher til. Så gem dine kasseret voksduge, for de kan genbruges.

Kommentarer

  1. Ja, det er ret smart.. Jeg har bare aldrig haft voks dug.. Kun en juledug.. Og den er ikke færdig brugt endnu..

    Men tror da vist at jeg skal ud og kigge på voksdue, min datter kunne godt bruge en pose eller lign til alt sit bade grej :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide, smider ofte de gamle duge ud, vil da lige tænke mig om en anden gang.
    Ha`en god dag :o)

    SvarSlet
  3. God aften :o)
    Jeg har modtaget en Award af Mette Kokholm. Jeg har nu til opgave at videregive den til 5 blogs, som jeg vil vise min anderkendelse. Jeg har valgt dig (din blog) fordi som navnet fortæller, er det en gavebod af gode ideer og inspiration. Jeg håber du vil tage imod nomineringen. Hvis du vil, er der et par regler: du skal videregive den til 5 blogs, som du vil vise anderkendelse. Der er et lille billede på min blog, som kan kopieres: Liebster Blog, billedet kan benyttes til eventuelle indlæg. Liebster Blog Award må gives til blogs, som har under 200 faste læsere. Slutteligt kan du med billede og ord fortælle på din blog, at du har modtaget Liebster Blog Award.
    Hilsen Isa

    SvarSlet

Send en kommentar