Strikketøj


Det er første gang jeg prøver, at have en tennis arm. I mit tilfælde vil jeg kalde det en strikkearm, for det går helt galt, når jeg har haft gang i strikketøjet. Er ellers igang med at strikke trøjen som drengen med tophuen har på, bare i blå farver. Hver gang jeg synes det går godt med min arm, finder jeg strikketøjet frem og så kan det mærkes ret kort tid efter. Mærkeligt for jeg kan godt lave alt mulig andet, uden det gør ondt.
Er der nogen som har et godt råd, for det har stået på siden November.

Kommentarer

  1. Desværre eneste råd er strikkepause, det er rigtig øv. Har fundet ud af at det ikke gør ondt når man hækler, så man behøver ikke at gå helt i stå.
    Nogen gange kan det også være nok at skifte de lige pinde ud med en rundpind, og så strikke frem og tilbage på den.
    Men strikkepausen er det mest effektive.

    SvarSlet
  2. Det er da ÆV... Vi gider ikke at blive begrænset af vores krop.. !

    Men ja.. tror også den eneste løsning er strikke pause.. Ellers en rigtig fin trøje, kan også godt lide top huen !!!

    Rigtig god bedring.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

Send en kommentar