Hold da op hvor er der mange.

At finde 5 blogs udaf så mange kreative og inspirerende blogsider er pokkers svært, for hvor er i gode, men i den Awards jeg har fået og skal give videre, er der nogle regler som så gør det lidt lettere at sortere fra.

Du skal videregive den til 5 blogs, som du vil vise anderkendelse.  Liebster Blog billedet, kan benyttes til eventuelle indlæg. Liebster Blog Award må gives til blogs, som har under 200 faste læsere. Slutteligt kan du med billede og ord fortælle på din blog, at du har modtaget Liebster Blog Award.

De norminerede er:

Håndarbejde skal der til 
Har en blog med gode ideer og da det snart er påske, så se lige hendes hæklede kyllinger. Ligeledes er hun god til at komme med en kommentar til ens inslag. Tak for det . Håber du vil modtage min norminering.
Fru. Kreativ-Positiv
En blog med inspiration og kreativitet. Er vild med mælkekartons pungen. En blog som "blomster". Dejligt.
Håber du vil modtage min norminering.
Hygge og strik
Her får man lyst til at strikke og sy. Masser af dejlige farvesammensætninger. Det giver inspiration. Tak for det.  Håber du vil modtage min norminering.
Puslefanten og alt andet
En blog som jeg først lige er stødt på, men bestemt en som jeg vil følge med i. Den er spring fyldt med gode ideer. Flot og farverig. Håber du vil modtage min norminering.
Camijo-den grønne strikker
Du har nok gættet at denne her blog omhandler strik. En kreativ pige med øje for lækker strik. Selvom du ikke er til strik er den et besøg hver. Håber du vil modtage min norminering.

Fortsat god dag.

Kommentarer

  1. Tusind tak for den meget fine ære det er at være nomineret til en award. Jeg er dog ikke så interesseret i selv at nominere blogs her i blogland, så hvis du hellere vil nominere en anden end mig skal du endelig gøre det!

    Endnu engang tusind tak, det er altså meget sødt af dig.

    SvarSlet

Send en kommentar