Dagen idag.

Dagen idag har været en dag med blandet følelser.
Min mor er blevet opereret for modermærke kræft på benet for et stykke tid siden. Heldigvis er det opdaget i tide, men hun skal sidde med benet opad og må ikke gå på det. Jeg så lige "hullet" idag og fy for den. Så husk lige, tjek dine modersmærker, og er du i tvivl, så spørg din læge.

Min moster blev bisat i Taulov kirke idag, og min mor kunne ikke deltage, så det var trist. Det var en smuk bisættelse, men selvfølgelig også trist for min moster blev kun 71 år. Og alligevel var det godt, da hun havde været meget syg gennem længere tid. Der var både smil og tårer.
Min køretur hjem gik forbi Kolding storcenter. Jeg trængt lige til lidt andet at tænke på, så hvorfor ikke en hurtig lille shoppetur. Efter lidt gave indkøb og lidt mad , gik turen hjem. Ind forbi min mor, med hilsner fra alle hendes søskende og et referat om mosters bisættelse. Og nu er mit hoved træt og trænger til fred inden en ny praktikdag hos moster D .

Kommentarer