Chipsbøtter og cykelslanger

Vi dansker smider rigtig meget affald ud, og noget af det kan altså godt bruges til noget. Prøv den her ide´.

3 chipsbøtter - 1 cykelslange - gavepapir - lim - saks
Jeg bruger altid en lim, som bliver klar når den er tør, og til limen bruger jeg et stykke af en svamp.

Klip et stykke gavepapir, så det er lidt længere end bøtten og det kan nå rundt om bøtten. Kom lim på og rul det rundt om bøtten. Hvis det skal være rigtig genbrug, så kan man også bruge avis eller ugeblade.

Klip nu hakker i det stykke som stikker længere ud end bund og top. Put lim på bunden og fold stykkerne ind over bunden. I toppen smøres der lim indenfor i kanten og stykkerne bukkes ned og ind i bøtten.
Jeg har sat 3 bøtter sammen med 2 stykker cykelslange, som jeg har klippet til i den længde og bredde som jeg syntes. De er bare bundet rundt om bøtterne.


God fornøjelse.

Kommentarer