April forsvandt.





















April var fyldt med flag. Flere familie medlemmer fyldte år og vores datter blev 25 år og det var med kanel.

Det blev fejret og med stor pegefinger om, at drysse med kanel var strengt forbudt. Jeg fandt på at lave kanel træer, som stod på bordene som pynt.

Materialer til kaneltræer:
Tomme konservesdåser som er vasket.
Gips
Grene
Hele Kanelstænger
Flag og div.pynt
Limpistol

Rør gipsen og hæld det i dåsen. Placere grenen ned i og lad den stå til gipsen er tør. Dernæst kan kanelstængerne limes på grenen sammen med det pynt som man nu har.
God fornøjelse

Så var der jo også lige det med påsken. Selvom man har store børn, vil de gerne ha' påskeæg af mor og far. Og nu har de begge kæreste, så årets påskeæg så sådan her ud, for så kunne de jo dele.




















Den lille kylling er hæklet efter en opskrift, som er i et tidligere indslag.


Denne her lille kylling bliver så mit næste påske projekt, for det nåede jeg ikke denne påske.


Så kom også tiden, hvor lysten til at plante i krukker, blev aktuelt. En dejlig gåtur ved Limfjorden, gav noget pynt med hjem til krukkerne. Grene som salt vandet havde gjort rene, måttes jo med hjem og er nu i brug.
Den store gren er sat ned i beton, så den kan faktisk stå selv, men måttes lige bruges i denne her krukke.





















Tænk over hvad du går forbi i naturen. Der er masser af gratis ting.

I April tog jeg også den endelig beslutning om at få begge mine øjne opereret. Så jeg fik indopereret en ny linse i hvert øje. Det var en investering og bestemt en god beslutning. Med en brillestyrke på 8,75 - er det så skønt, at man kan se normalt uden briller eller kontaktlinser.
Så overvejer du eller har du spørgsmål, så prøv at læs Euroeyes hjemmeside. Ellers er du velkommen til at skrive til mig, så skal jeg nok besvare dine spørgsmål.
Så gik April og de lyse tider er kommet og vi må se hvad Maj bringer.

Kommentarer