Facebook

Jeg er en af måske få mennesker, som ikke deltager i Facebook verden. Det siger mig ikke lige så meget, men nok fordi jeg ikke har sat mig nok ind i hvordan det hele fungere. Jeg ved så hellere ikke lige hvordan jeg skal få tid til at tjekke en facebook profil, når jeg ikke engang kan få tid til min blog.
Tiden flyver afsted med arbejde, familie/venner, istandsættelse af soveværelse og så selvfølgelig håndarbejde. En lille dum influenza har også muret i kroppen, så overskudet har ikke været så stort.
Lidt billeder fra siden sidst.

Gammelt tapet dukkede frem ved tapet nedrivningen i soveværelset. Flot men mørkt.
 

Ellers er jeg igang med at hækle sommerpiger. Idéen kom fra hende her , pas på for man får masser af gode idéer som man gerne vil prøve. Og lige nu prøver jeg at lave noget der ligner dem her.


Mine bliver bare sommer piger. Billeder følger når de engang blir færdig.


Kommentarer