Lidt påske pynt kommer frem.

Lidt efter lidt kommer der påske pynt frem i huset, selvom jeg ikke pynter ret meget, så laver jeg dog lidt nyt f.eks de her.

 
Jeg har brugt små kaffe servietter, laminerings maskine og lommer, takkesaks, hulmaskine, snor, perler og små glas med fyrfadslys.
Åben servietten og klip den i 4 dele. Skil serviet og gem den del hvor mønstret er på. Læg hver del i en laminerings lomme og laminere dem. Klip dernæst efter med takkesaksen. Tá to laminerede servietter læg dem sammen og lav huller i hver side, og bind dem sammen med snor bånd eller hvad du har lyst til. Nu kan du sætte den ned over et glas med lys og nyde spillet i serviettens farver. Kan også laves med større servietter. God fornøjelse.

Kommentarer

  1. Så fine de ble! og så kommer våren inn hos meg når jeg ser på dem (enda her snør det enno).

    Ha en fin tirsdag!

    :0)

    SvarSlet

Send en kommentar