Det var så det.


Så er vi kommet os efter en rigtig hyggelig juleaften, med masser af mad og hyggeligt samvær med familien.
Igår havde vi så huset fyldt med min mands familie. Det blev til 20 personer. Traditionen er, at vi mødes til rundstykker kl.9.30 og så hygger vi hele dagen. Og hver familie har så en ret med, som spises op af dagen.
Faster Benitta havde taget modellermasse med også kaldet silk clay , og her er nogle af figurerne. Sjovt.


Idag er alt julepynt så pillet ned, og julekasserne er blevet sorteret, så nu er der orden i tingene. 
Jeg tror ikke helt at jeg får skrevet på bloggen de næste par dage, så lige en hilsen til jer alle sammen.


Kommentarer

  1. Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Godt Nyttår til deg.
    Gild blogg, Karen annbefalte deg.

    SvarSlet

Send en kommentar